Isnin, April 18, 2011

~bulan..dan juga angin, engkau jadi saksi~

"malam bulan di pagar bintang, sungguh indah bila dipandang...lala..lalala...~" e'eh..berlagu la pula aku malam2 ni..huhu..bukan ape, malam ni aku tengok bulan terang, bulan purnama gitu..huhu.cantik..pagi tadi time hantar nenek aku pergi jualan jam 5 pagi, aku dapat tengok bulan purnama tu..hehe..malam ni pun masih bulan penuh, mungkin esok malam dah separa kot.. ce try tengok sekarang..ade tak bulan peuh tu? hehe..

malam ni cerita Gemilang episod terakhir..mak aku pula nak tengok finale 'So You Think You Can Dance?'..hmm, macam mana? kesian juga kat dia..tapi dah namanya Astro, mesti ada siaran ulangan, betul? hehe..akhirnya mak mengalah..maafkan, mak..ngeh3~
Watak Ruhana sangat berkesan..buktinya? aku sendiri dah benci dengan 'Ruhana' tu..huhu..syabas! lakonan berjaya sepanjang Gemilang.. ;)

sat tadi, aku intai2 entri blogger lain, kecoh kepada mana2 blogger yang guna email yahoo, hotmail atau sewaktu dengannya supaya tukar email ke gmail, kalau tak..blog diorang akan lenyap selamanya..huhu..syukur email aku guna gmail! hehe... lega..fuh!

jom layan cerita2 di tv...nak?

apa2pun, selamat malam semua!


Tiada ulasan: