Selasa, April 19, 2011

Kesal...dengan Line streamyx ;(

salam...pagi semua! selamat hari Selasa~ semoga hari ni lebih baik dari yang semalam, ok!
bagi aku? tak berapa baik sangat la hari ni, kenapa? sebab streamyx kat rumah takde line!! arghhh!!!!!! selalu je macam ni, bila ada benda penting nak guna online/internet, di sana la ada masalah line!! eee....geram aku..grr....inikah cubaan/dugaan?? Esok lusa tulat dah boleh check status pengesahan untuk menduduki ujian MEdSI (DPLI)..hmm, harap2, streamyx dah ada line la nanti..amin~

syukur juga adik aku balik rumah, cuti study week..dia ada bawa berukband..hmm, lebih kurang sama je..kadang-kadang pandai putus line..tapi, syukur la juga, at least ada la kan? dari takde langsung..betul? -_O

jap lagi nak tengok cerita 4 Madu, Magika, Cuti2 cinta, dan ada lagi 2 tajuk filem tu, aku dah lupa..tapi bukan kat laptop aku la..speaker dah rosak..mute dh..huhu..pinjam laptop adik aku..harap2 dia tak guna la untuk study..hukhuk..jahat tak aku? wahahaha..

p/s: ada duit lebih nanti, nak beli laptop baru..hmm, banyak sangat keinginan/kehendak aku..tapi sebenarnya, semua itu adalah keperluan aku..

tolong aku, Ya Allah..

Tiada ulasan: