Isnin, April 18, 2011

Haih, cik Nuff..main game je la..

ok! alhamdulillah, aku dah selamat dan selesai minum petang..kali ni nescafe susu panas dan lempeng! aha...korang pernah makan lempeng tak? tapi lempeng kat rumah ni style biasa-biasa jek..cuma tepung, sedikit gula dan garam dan air.itu jek! hehe..senang kan? ce try buat~ mesti jadi punya la..hehe
hmm, intai blog blogger lain..aku terjumpa satu entri..nak tahu tentang apa? blogger ni cerita tentang macam mana nak dapatkan income dari nuffnang..hah! kena la dengan aku, mana taknya, dari dulu sampai sekarang earning yang aku dapat dari nuff tu cuma 5 kupang jek, huhu..bila baca entri dia tadi, barulah aku tahu kenapa jadi macam tu..hukhuk...korang nak tahu juga tak? KLIK!
ok la..aku nak layan game online ni jap..hehe...

korang suka game ape? cadangkan kat aku, boleh? ;) TQ~

inilah aku...

Tiada ulasan: