Sabtu, Mac 05, 2011

entri petang..

hai semua!
aku baru je dapat taip sikit2 kat blog terchenta ini..huhu..ade peluang, apa lagi..grab!!
ok..macam biasa, jalan2 blog blogger lain..terjumpa satu entri menarik..dan aku pernah mengalaminya..apa dia?? klik SINI..
kucing kentut??? hahahah..serius, kucing aku dua ekor dah pernah kentut tepi aku!! jahat whoaa..huhu..tapi nak buat macam mana..dah diorang nak melepas..kentut je la..haha...pada mulanya, semua orang tak caye tang kucing kentut2 nih..hahah..tapi, bila dah tercium bau 'harum' kentutnya itu..dengan bunyi yang tak sekuat mana..hahaha..aku percaya, kucing2 itu KENTUT!! XD

petang ni, aku kat rumah ni agak bz sket, maklum..lepas isyak ni ada kenduri arwah setahun..jadi petang ni bz untuk memasak dan lain2..

ok la..aku nak solat asar jap.. jumpa lagi untuk next entri k!

daa~


Tiada ulasan: