Sabtu, Mac 26, 2011

pasal line tel takde, SEMUA HANCUSSS!!

pagi semua!!!!!!
waaaaaaaaaaahhhhhhhhhh..rindunya nal blogging!! tau tak?aku dah ketagih gilerr ni!
dah dua hari aku tak update..kenapa??? sebab line tel ZERO!! KOSONG!! takde langsung!! aku dah telefon TM, semalam dah sekali dia tel, tanya..dah ok ke belum?? aku jawab la tak..ok, fine..takpe, aku tunggu sampai cukup 24 jam (tepat jam 1330)..ok, takde apa2 perubahan..takpe2, tunggu lagi sampai jam 5-6 petang..alih2, sampai maghrib pun masih lagi takde!!! hissyy..marah ni..marah tau tak!!nak tel TM hari ni, servis bukak ke?? haa! rasa macam tak je..kalau gitu..hari Isnin je la!! aduhh..lamanya lagi..
haa..mesti korang hairan, yang aku boleh blogging ni guna apa? kebetulan, adik aku yang study kat UMS balik rumah petang semalam..dapat jugak aku blogging, guna BB dia..huh..selamat..tapi ni sekejap je tau, dia tu lokek sikit.nak guna sekejap pun dia tak nak bagi..ni sekarang ni dia masih lagi membuta kat bilik..aku apa lagi, amik kesempatan la...hahhaa..lalalalala~
hmm, kalau dah 2 hari aku tinggalkan dunia blogging ni, mesti banyak cerita/segmen yang aku tertinggal kan?? huhhh..sedih...takpe2, aku tau terutama sekali bro Ben kite tak putus2 buat segmen terkini..insya Allah, kalau ada kesempatan untuk aku guna BB ni lagi, atau line tel dah ok, kompom!! aku akan join! yeahhh..
huhu..ok la.sampai sini je kot..adik aku nak bangun dah tu..kang dia nampak aku guna BB dia ni..taknye dia marah! huh..kudukut sangat!!
happy blogging semua!! ingat2 daku di sini ye~


Tiada ulasan: