Sabtu, Mac 26, 2011

dalam tension..nak kahwin??!!

oh..hoooiiii..
aku ingatkan aku seorang je yang punye line tel/net mengong!! rupanya bro Ben kite pun sama..huhu..memang tensen gilerr..aku ingatkan nak tukar 'fesyen' blog aku nih..nak harapkan guna BB ni?? hmm, hampeh..dapat..dapat jugak..tapi entah berapa ratus kali asyik 'refresh' jek! huh!
takpe,kite lupakan hal tu..aku nak cerita satu benda ni..apa dia??
hidup kita ni, mesti pernah terdengar petua-petua atau kata2 orang tua dulu2..contoh??
1) masakan rasa masin!! - petanda NAK KAHWIN!!
2) menyanyi kat dapur!! - petanda berSUAMIkan LELAKI TUA!!
3) banyak lagi la..huhu

petang tadi, aku terkena kat no. (1) tu..huhu.. (ini bukan sekali, tapi dulu2 pernah jugak termasak masakan rasa masin..ngeh3~)..
pagi tadi, kononnya aku masak mi goreng rasa masin (padahal aku rasa ok jek~)
petang tadi, goreng pula ubi keladi..pun diorang kata masin!! (aku rasa ok jek~)
adik aku yang seorang berseloroh.. "kalau cukup 3 kali lepas ni masak asyik masin jek, kompom KAHWIN!!"
aha~ aku AMINkan jek la..buat apa nak sedih2?? hahah..
I'm ready to be 'his' wife!! really!!! sungguh ni..tak main2 naa~
korang pula apa cerita? ada tak mana2 petua/kata orang tua dulu2 kena kat batang hidung?? hahaha..meh2..kongsi!!





Tiada ulasan: