Rabu, Mac 02, 2011

nursing area --> KPLI???

tok2..assalamualaikum!!! ada penjenguk ke blog ni?? hehe..
dah sarapan? minum pagi?? ok..kalau dah..jom, aku nak start entri untuk pagi ni..

boleh ke?? nursing area --> KPLI?? faham tak maksud aku? dari nursing area, bertukar profesion untuk jadi cikgu sekolah?? bukan sekolah nursing, tapi sekolah kerajaan..ala, cikgu2 untuk budak2 sekolah rendah atau menengah??? tau kan??

tiba2, aku terfikir benda ni..time aku tengah nak kemas ruang tamu, aku tengok buletin pagi tv3..dan menteri pelajaran malaysia, Dato' Muhyiddin Yasin kata, kerajaan cadang nak buka sesi persekolahan untuk satu sidang jek..korang pun mesti tahu dah kan, banyak juga sekolah yang buka dengan dua sidang, pagi dan petang..tapi, beliau cakap, banyak benda kena fikir, kena pertimbangkan..antaranya, guru2 sekolah mesti ramai yang diperlukan..haa..dari sana la aku dapat idea ni...

tapi..masalahnya.boleh ke?? sebab keluaran nursing macam aku ni dah terikat dengan Malaysian nursing board..huhu...

ya Allah, bukakanlah pintu rezekiku..permudahkan segala urusanku..amin~


Tiada ulasan: