Selasa, Mac 01, 2011

GA..contest..makin popular!!!

dah dua GA atau contest yang aku join..tapi tak berjaya...hukhuk.sedey~yang paling terkilan tu, contest pix paling comey dah ade pemenangnya..yang pasti..bukan diriku...lalala~
korang tau tak apa hadiahnya?? bukan calang2 tau..
iPhone tuuuu!!!!!!!
ohh, aku melepas lagi..

sebelum ni pun macam ni juga..melepas..bukan melepas apa, tak bertuah la.. hurmm..itu untuk contest blog paling comel, kemas dan...entah, luper dah..huhu..pun ada pemenangnya..huhu
takpelah..contest dan GA lain masih ada lagi, malah makin bertambah..aku dah join, harap2 bertuah la aku yek..ngeh3~

ok..kat sini aku nak komen sikit.

korang perasan tak, blog kita sekarang ni musim apa??haa..tanya pasal 'musim' tu.mesti korang tau kan?? ok lah..aku direct je la ye..sekarang ni musim contest..GA!! segmen?? hmm, kureng sikit..macam segmen yang aku buat baru2 ni..teruk sangat, langsung takde respon atau penyertaan..agak sedey juga..jadi aku di sini buat kesimpulan, blogger sekarang lebih suka join GA atau contest yang menjanjikan hadiah2 yang lumayan..
aku?? hmm, nak buat macam tu pun, aku takde modal lagi..RM tak masyuk..mana taknye, sebab aku jobless..huh..jadi aku hanya mampu buat segmen jek la..tapi, dah segmen pun orang tak layan..jadi aku diam jek la..huhu.hak masing2 kan??




Tiada ulasan: