Selasa, Mac 15, 2011

kerana keyakinan menyerlahkan kecantikan anda..

oraitt, yeah! tapi adakah aku cukup yakin dan kecantikan aku terserlah?
hehe..melalut pula aku..tapi, mungkin frasa tu ada betulnya..kalau tak yakin, mesti akan menimbulkan kemurungan...dan banyak lagi sifat2 negatif yang lain!

bila tengok iklan bijirin Kellogg's Special K, seolah2 iklan tu jadi satu inspirasi untuk aku..kenapa? sebab boleh dapatkan bentuk badan yang diidamkan!! caye tak? aku sendiri tak yakin lagi kalau benda tu menjadi..iklan tu kata, cabaran yang mesti disahut ialah..gantikan 2 sajian utama sehari dengan Kellogg's Special K tu selama 2 minggu!! hmm, boleh caye ke? tapi, tiba2 aku teringin juga nak try..tapi, rasanya, benda ni mungkin takkan berapa menjadi, kalau kurang exercise..terutama sekali untuk....??? rahsia..hehe

korang pula, ada tak apa2 suggestion atau cara lain untuk objektif macam ni??


Tiada ulasan: