Isnin, Mac 21, 2011

ish3~ macam2 topik HOT hari ni.

salam pagi semua!
ok..dah siap mandi,pakai baju kemas...renggang2kan otot2 anda..tarik nafas~ fuhhhhhh...alhamdulillah, aku masih dipinjamkan nyawa oleh Dia..
kehidupan aku sebagai pengganggur setia masih aku teruskan dengan jayanya..dan salah satu cara untuk meneruskan kehidupan aku di rumah ni adalah dengan?? yess!! 10 marks for you...by BLOGGING!!
hmm, pagi2 ni, time tengah mengemas rumah..macam2 cerita yang aku dengar dari radio..dan tengok kat tv..apa dia??

1) ish3~miera leyana pakai seksi?
aku pada mulanya tertanya-tanya..sapekah gerangan orangnya yang bernama miera leyana ni?? dan akhirnya aku terjumpa entri dari satu blogger, bercerita tentang artis ni..dia memohon maaf, atas pakaiannya yang agak seksi (entah bila masa dia pakai) dan menyebabkan orang ramai tak berapa berkenan..dan artis ni dah pun memohon maaf..

2) ish3~tak boleh akad nikah kat dalam masjid?
haa..ni lagi satu..berita yang aku tengok kat tv tadi..sebenarnya, malam tadi lagi aku dah tertengok satu entri berkaitan dengan hal ni..tapi aku tak terus baca..tapi, bila aku tengok kat tv tadi, rupa2nya perkara ni dah tak boleh dilaksanakan lagi, sebab menyerupai kahwin di gereja... hmm, wallahu'alam.. tapi kat tempat/kampung aku ni, jarang sangat la akad nikah kat masjid, selalu buat kat rumah pengantin perempuan jek..senang..selesai akad, terus menjamu selera..hehe..kenyang~

3) ish3~kempen Biar Betul Berita Harian guna maskot HANTU?? POCONG??
apekehalnye guna maskot macam tu?? hairan aku!! serius!! macam takde benda lain nak buat..tengok!! budak2 pun takut, apa lagi orang yang lemah semangat..tak baik tau..ish3~mungkin ini satu kelainan yang diorang cuba nak buat..apa2pun, itu hak diorang, takleh nak pertikai.. aman tanpa perang!! (peace no war)~

ok la..itulah antara cerita yang aku dengar dan tengok kat radio dan tv..

aku pun nak melahap soto jawa nenek aku ni..nak makan sekali tak??

Tiada ulasan: