Ahad, Mac 20, 2011

CONTEST AKU FOODILICIOUS


huh..
ni kali ke-3 aku taip contest ni, tapi tak sempat nak post!! kenapa? sebab hang! harap2 kali ni dapat la..

ok, cerita balik, contest ni dijemput oleh cik cikin dan cik leeya..nak join? KLIK!

gambar di bawah adalah seperti yang diorang dua nak:

ok, makanan kegemaran aku..semua makanan yang halal aku makan, hehe..mostly aku suka makan makanan yang berkuah/sup, macam tomyam dan steamboat..tengok gambar kat atas tu..aku tengah makan chimchum..nak tahu apa dia?? try cari kat google atau yahoo..sebab makanan ni tak silap aku hanya ada di Kelantan, tempat lain takde..huhu..sedappp bebbb!! kalau singgah kat Klate, make gotu deh.. ;)

slogan: saya foodelicious sebab..saya suka makan makanan yang sedap2!!

kay-are, fahmi, yan..korang di tagged!!!


1 ulasan:

yananooo berkata...

thanks join contest neh . (: