Jumaat, Mac 04, 2011

angan-angan...hmm..

ok..dah dapat jawapan kepada persoalan aku tadi..
hantar melalui post!..ok, akan dilaksanakan sesegera mungkin..insya Allah~
ya Allah, permudahkan segala urusanku selepas ini..amin..

hmm, angan-angan...
aku baru dapat tahu, yang kawan baek aku kat USM dulu, dia pun apply sama DPLI ni..whoaa..maunya aku tak excited?!! haha..rindu gilerr dengan dia..dan ada lagi seorang tu..tapi tak tahu la dia apply ke tak..sekiranya dapat, aku dapat la bertapak kat negeri Perak tu nanti..amin~ dan...bla..bla..bla.aku mula berangan lagi..hahha..

esok makin ramai la saudara bertandang ke rumah ni..kenapa?? sebab esok ada kenduri arwah setahun..mungkin, aku tak berapa 'melekat' kat blog ni..untuk esok je la.yela, aku akan mula sibuk urus itu dan ini..apa2pun, kalau ada peluang, jari ni akan terus menaip..hehe..

ok, it's tito time! selamat malam semua... zzZZZZZZ


Tiada ulasan: