Khamis, Mac 31, 2011

dreaming of my wedding style & theme...

hmm, sukenye aku tengok foto2 perkahwinan..siapa2 jek la..yang aku bole view picture diorang kat fb atau mana2 website..so sweet!!
yang aku perasan, ramai antara pengantin memilih lokasi persisir PANTAI sebagai background picture..selepas bilik pengantin dan pelamin..
aku ingat..kalau tiba masanya aku naik pelamin dengan jodohku..aku nak buat sedikit kelainan..kebetulan kat depan rumah aku ni ada kolam ikan yang dah lama tak berpenghuni ikan..cuma tinggal pasu2 bunga yang menghiasi tepi kolam ikan tu..seorang pakcik aku nak renovate dan design kolam tu semula..dan dia cadangkan, pelamin akan dibuat di sana..jadi semua tetamu yang hadir boleh tengok sendiri dua mempelai akan disandingkan..mungkin kat kolam ikan tu jugak akan dibuat pancutan air..dan dihiasi ikan2 yang cantik..
bertemakan biru firus, sedikit purple, dan merah pudar..try tengok kat header blog aku tu..lebih kurang macam tu la..

hmm, aku dah mula membayangkan..alangkah indahnya hari persandingan tu nanti..
semoga impian aku untuk mendirikan rumah tangga bersama'nya' akan tercapai..amin~


ku bermimpi

Tiada ulasan: