Khamis, Mac 31, 2011

dreaming again..HONEYMOON LOCATION~

aduhai..
sekali lagi aku 'dreaming' @ berangan..dan satu lagi impian yang aku terlupa..adeh~
LOKASI BULAN MADU!!
haha..melampau tak? tak kisah..inilah impian aku..ngeh3~
aku teringin sangat nak bercuti ke pulau2 di seluruh Malaysia..

'di Sabah kan banyak pulau??'
sebab tu aku kata nak bercuti seluruh Malaysia, termasuk Sabah la tu..walaupun aku tinggal kat Sabah yang mempunyai banyak pulau, tapi satu pulau pun HARAM aku pernah jejak..haha.tak percaya? terpulang deh~

sebab tu impian aku nak bercuti ke pulau2 yang diketahui umum..sangatlah cantik..hmm, apa lagi dijadikan sebagai lokasi bulan madu..mesti romantik kan?

'sekarang takkan tak boleh pergi?? kenapa nak tunggu bulan madu pula? lepas kahwin pula tu?'
hello!! tak best la bercuti seorang2..

'dengan kawan2, takkan tak boleh??'
boleh..tapi bagi aku tak best, takde pelindung atau protector aku bila kat pulau nanti..dan pelindung yang aku maksudkan tu..ialah..SUAMI aku la..siapa lagi? mesti best kan? jalan kat tepi pantai..sambil berpegangan tangan..main layang2..naik motorboat...dinner kat tepi pantai..huuuu..bestnye...

antara pulau pertama yang aku nak pergi sangat2 ialah..Pulau Pangkor, Pulau Tioman..Pulau Redang..dan banyak lagi la..hehe..

dan masih bermimpi

Tiada ulasan: