Khamis, Mac 31, 2011

dreaming again..PERCUTIAN KELUARGA

ok...berbalik pula kepada keluarga idaman aku..
hmm, untuk meluangkan masa bersama suami dan anak2..adakalanya perlu juga sesekali bercuti bersama mereka..
di mana lokasi percutian yang sesuai untuk keluarga?
Pulau? boleh jek..tapi, risau jugak aku..faham2 la, budak2 mesti suka sangat main air..buatnya diorang senyap2 pergi pantai..mandi seorang2 tanpa aku sedari..huh..minta jauh2 dari berlaku benda macam tu..
Taman atau Zoo? hmm, boleh jugak! time inilah kita mesti kenalkan diorang dengan haiwan yang comel...apa lagi yang hampir pupus di dunia ni, betul?
Kawasan air terjun? ok jugak..sekali sekala..ajak la diorang mandi..kesian la pula kan tak merasa sejuknya air terjun tu..yang penting, aku dan suami kena awasi diorang.kalau boleh, mandi sama2..hehe ;p
Melancong ke negeri lain? itu sudah pasti..kalau boleh, nak diorang merasa budaya dan adat rakyat di negeri lain..bukan ke negara kita mempunyai berbilang bangsa, agama..maklumlah masyarakat majmuk? ;)

p/s: jauhnya aku berangan..hehehe.. ;p



masih lagi bermimpi??

Tiada ulasan: