Khamis, Mac 31, 2011

dreaming again..

aha! aku 'dreaming' @ berangan lagi..hehe..
aku hampir terlupa..tentang satu impian aku ni..
RUMAH!!
bila dah berkeluarga, mesti ada rumah keluarga sendiri..betul tak?
hmm..rumah ye..aku tak nak la yang terlalu besar ala2 banglo Dato' Siti gitu.hehe..kalau nak pun, apa salahnya kan? yang penting ada ongkosnya dong!
rumah...aku nak yang biasa2 jek..simple, but selesa dan selamat untuk didiami kami sekeluarga..
family belah aku dan belah suami pun boleh datang bila2 masa..;) sweet kan?
hmm..warna rumah? tak kisah la yang bahagian luar tu..kat dalam pula? kalau boleh yang menenangkan kami sekeluarga.balik dari keje, mesti nak rehat puas2 kan? warna biru dan putih, aku rasa sangat sinonim dengan 'ketenangan'..betul?
satu impian aku untuk rumah ni..kalau boleh, aku nak sangat ada 'sentuhan' Eric Leong untuk design bahagian interior..kalau boleh juga (eh, tamaknya aku..kihkih) aku nak kat bahagian luar rumah, ada laman atau taman..untuk kami sekeluarga bersantai..

what is my next dream in future?


masih bermimpi..

Tiada ulasan: