Khamis, Mac 03, 2011

DI SEBALIK TABIR BLOG ..


ok, petang2 ni..sambil minum milo kotak yang sejuk..aku jalan2 blog, jenguk2 entri yang menarik..tup tup... itu dia!! Bro Ben kite buat segmen lagi..haha..latest entry dia, dia kata dia nak pengsan..hahaha..ok, takpe..bro!! saya nak join sesegmen!!

"cik blogger...itu hanya nama pena untuk blog aku..nama sebenar?? tengok kat url blog aku tuh..haa..itulah nama aku..hehe..jobless, still hunting for job..banyak dah apply itu ini..yang memang diluar bidang yang aku amik time study sebelum ni..masih belum ada yang 'melekat'..tapi, aku tak kisah..memandangkan jawatan yang aku apply setaraf dengan kelulusan aku tu..macam takde harapan je untuk aku..sebab yang dah RN sebelum ni, ramai yang dah amik degree..dan otomatik, diorang isi dulu jawatan tu..since diorang dah ada pengalaman.. ok, fine..rezeki masing2, Allah dah tentukan..redha je la =) "

untuk 3/3/11 jam 1638, follower blog aku mencecah 112..alhamdulillah..

jika aku tak punya blog?? masih ada kerja lain yang aku boleh buat..huhu..tapi, memandangkan aku masih dalam proses untuk mencari kerja, jadi aku isi masa lapang aku dengan blog terchenta!!

blog..pada aku, ianya mengisi masa lapang aku yang sungguh terluang..boleh dapat ramai kawan blogger @ cyberfriend..dan yang paling penting..aku suka menaip..sebab itu wujud blog nih!!

blog faveret?? mestilah empunya segmen ni..sapa lagi?? hehe..tapi, di samping blog bro Ben kite..lulu-pages juga aku jenguk selalu..dan juga bangku kosong.kenapa?? kalau blog bro Ben, banyak segmen leh join..hehe [suka tengok body bro.ngeh3~ ketui2 tu..cayaqqqq..]
kalau lulu-pages, umpama berita terkini..
bangku kosong?? banyak tips2 hidup..hehe

haa..mission accomplished!!!

done!

7 ulasan:

cik blogger berkata...

sy punyer entri di sebalik tabir ni ade dlm list bro ben ke? mcm xde jek..hukhuk..

man yusoef berkata...

tak pe...ada la rezeki dpt keje tu nnti...smoga cepat dapat keje ok

Tanpa Nama berkata...

selamat pagi..dtg dari belog abg ben :)

mrsazrul berkata...

singgah n follow..dari blog MR. Ben.. salam perkenalan yer.. :)

www.inikehidupanku.blogspot.com

mas saari berkata...

singgah n follow dari blog abg ben..
salam perkenalan~

yatie's EPISODE berkata...

dtg dr blog abg ben & follow. ^^

salam perkenalan (:

cik blogger berkata...

terima kasih man yusoef atas doanya..amin~..insya Allah..

bloggers, tq view my blog! i'll view urs soon =D
jom, teruskan blogging!