Jumaat, Mac 18, 2011

bila 1st time pergi library...

ok..now i'm in library at Beaufort town!!
walaweh..tau tak? ni 1st time aku masuk library baru ni..sebelum ni, library ni berkongsi bangunan dengan tabung haji..pun kat pekan jugak..tak silap aku, dalam tahun ni juga diorang berpindah ke sini..
komen?
hmm, so far..ok la..selesa sikit, luas..berbanding dengan bangunan yang sebelum ni, sempit sangat2..
bangunan baru ni ada dua tingkat..tapi, yang aku nampak, buku2 masih tak berapa banyak..rasanya macam dulu juga kot??
apa yang aku perhatikan, pengunjung2 library ni terdiri daripada ramai budak2 sekolah..ada juga parent yang bawak anak2 diorang kat sini..hmm, satu pendekatan yang baik untuk menerapkan aktiviti suka membaca dalam kalangan anak2 diorang.. (sekali buat karangan daaa~)
aku siap2 bawak netbook dari rumah ke sini..tapi, hampeh!! kenapa? sebab guna password pula..hmm, tanya satu petugas library tu dia tak tahu..last2, aku guna komputer kat library ni untuk blogging..tak pasal2 aku kena bayar RM2 untuk sejam tau!! kalau guna netbook, save juga RM2 tu..hmm, tapi takpela..semalam pun aku baru je dapat 'gaji' dari bapa..hehe..kena la berkorban untuk blog BJMM yang tercinta ini...ngeh3~
ok la..entri pagi tadi aku ada gtau nak join 1-2 contest kan? ok...jumpe next entry untuk contest ni..aku tak nak buang masa..tinggal berapa minit je lagi nih!

p/s: korang nak join jugak ke?? jenguk kat entri lepas ni k!


Tiada ulasan: