Jumaat, Mac 18, 2011

misi untuk hari ni!

bangun!! wake up!! kepada yang belum bangkit lagi dari tido!! matahari dah di ufuk barat nih! haha..tu dah lebey..huhu..tapi, pasti itu akan terjadi bila kiamat akan berlaku..jeng2~

ok, pagi aku dimulakan dengan menonton siaran langsung TV3 dari UIAM..aku tak pasti pula kat sana ada acara apa..tapi, nampak meriah jek! hehe..ada persembahan caklempong (kalau kat Sabah, dipanggil Kulintangan), tarian dari Palestin..la ni, persembahan dari pemantun2 UIAM..memang best laa!! hehe..

hmm, jap lagi aku ngan adik berangkat g library kat pekan Beaufort..dia nak g library, entah nak buat apa..ade la kot..mungkin nak cari rujukan.aku temankan jek..sambil2 tu aku nak juga tengok library baru tu..hehe..mesti sejuk giler!! tapi yang penting, aku nak cari juga la buku2 bacaan yang menarik..

pagi2 ni, aku daat invitation untuk join 2 contest!! hmm, tak sempat kot aku nak buat sekarang ni..mungkin jap lagi, mungkin minggu depan..lagipun due date lama lagi..hehe..

ok la, aku nak bersiap..daa~


Tiada ulasan: