Khamis, Mac 17, 2011

BEN ASHAARI : LELAKI vs PEREMPUAN KERANA FIZIKAL


wohooooo...ceria di petang hari!! hehe..
bro Ben kite buat segmen lain lagik! muaahahahha...suke3~
kali ni...segmen bersangkut paut lagi..tentang L vs P..nak tahu apa dia? just CLICK!

antara soalan yang mesti aku jawab:

  1. Anda pernah jatuh cinta ? Apakah yang membuatkan anda jatuh cinta ? Kerana fizikal atau keperibadiannya ?
    - Pernah dan sedang...faham kan maksud aku? hehe..
    - Aku jatuh cinta, tidak terlalu memandang paras rupa..(sebab ramai yang hensem2 yang aku kenal selama ni, semua HAPRAK!! tak leh pakai untuk menyandang gelaran sebagai bakal suamiku) mestilah aku memandang 4 perkara (Agama, rupa paras, harta, keturunan)..
  2. Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup ? Kenapa ?
    - taklah mengutamakan sangat..biasa2 jek, janji dia sihat wal'afiat..memadai!.
  3. Bahagian fizikal manakah yang membuatkan anda tertarik ? Kenapa ?
    -wohooo..ni part sensitif sikit ni..hehe..hmm, badan yang tinggi dari aku, dada yang bidang..hmm, tu je la..ade lagi??
  4. Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi tandanya bahagia' .. Apakah anda setuju ?
    -hmm, agak setuju (80%)..kenapa? sebab cukup makan la..tengok aku, aku tak kahwin lagi, dah 'bahagia'..hehe..faham maksud aku?? ngeh3~
  5. Setujukah , lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik ? Jelaskan pilihan jawapan anda ..
    -tak setuju la.. sebab tak semua macam tu..ni semua kan datang dari hati masing2..
  6. Beri contoh LELAKI IDAMAN ( bagi perempuan ) dan PEREMPUAN IDAMAN ( bagi lelaki ) ... Sila jelaskan pilihan anda .. kenapa anda pilih 'si dia ' ..
    -ni ciri2 ke atau merujuk kepada individu??
    -lelaki idaman aku?? hmm, kenal Ashraf Muslim tak? haa..lebih kurang macam tu la..agak sederhana...dan itu yang penting~
  7. Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang ?
    -alhamdulillah..si dia pelengkap diri aku yang serba kekurangan dan sebaliknya...
  8. Apakah anda berpuashati dengan fizikal anda sendiri ?
    -ahaks, sekarang?? hmm, kenalah bersyukur kan bila aku makin 'bahagia' sekarang ni..hehe..alhamdulillah..aku cuma kena exercise lebih sikit.. ;p
  9. Perlukah seseorang wanita / lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya ?
    -tak!! dalam percintaan perlu keikhlasan dalam penerimaan dan penampilan masing2..kalau ada yang kurang, tegur ke..tak payah sampai nak paksa2 diri..tak elok..tamau2!!
  10. Zaman sekarang ini , terlalu banyak produk menguruskan badan ... Apakah anda rasa ianya benar benar mujarab ? Ada bukti ? heheh..
    -hmm, entahla..susah nak cakap..ada jugak aku teringin nak buat macam tu..tapi...boleh caye ke?? (hah..aku tanya balik??) aku rasa, semua ni kena DISIPLIN!! dan menurut aku, better buat exercise apa2 ke, joging ke..jaga pemakanan, dalam masa yang sama, jantung pun sihat!! itu yang kita nak kan?

    Kesian...eh, SEKIAN!! Wassalam..hehe




4 ulasan:

solo molo berkata...

kalo hati dah suke, dah tak kire yang laen dah...

cik blogger berkata...

aha~ yup..setuju2..
tq baca entri ni..;)

|| A Lady Named .. Yantiey || berkata...

salam kunjungan ,

terjun dari segmen BA,trus terjah reading jwpn cool-menarik nie.
semoga berbahagia,kak!
keep in touch..

singgah sebentar bersama http://themptyanty.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan-kerana.html

follower ke-142,
yanty

sha berkata...

Singgah sini dari Blog Abg Ben.

Macam-macam cita rasa. itulah kita, manusia, pelbagai ragam.


suka jawapan no 1 tu.. 4 itulah yg terpenting..