Selasa, Februari 22, 2011

tingkatkan prestasi!! kurang kontroversi!!

aku baru je view vlog bro Ben yang ke-2..banyak juga tips2 atau trick2 yang dia guna untuk blogging ni..nak tau tak ape dia?? klik SINI!!
dia ada sentuh pasal aktifkan blog ni..kalau boleh, dalam sehari tu, mesti ada entri, sekurang2nya kalau bagi aku..2-3 entri la..tapi kalau ikut bro, dalam sehari, ada dalam 20-30 entri dia buat!! huhu..dia memang aktif!! dah la dia bekerja..yang aku duk menganggur kat rumah ni pun, takde buat apa2, dapat 2-3 entri je!! hoho..satu je nak sentuh kat sini, mungkin setakat ni, aku masih ketandusan idea..kekeringan idea..maklum, aku kira blogger baru la 'kot'?? yelah, baru beberapa bulan ni, aku aktif dalam blogging..untuk isi masa lapang menganggur ni..hehe

ok la..nak tito dah..esok jumpa untuk next entri!!

selamat malam semua!!



Tiada ulasan: