Selasa, Februari 22, 2011

apa cer petang ni??

ini petang punya cerita..hehe..

petang tadi, time baru je nak start minum petang, ada budak kampung bawak undangan perkahwinan..besalah, bukan untuk aku, tapi org tua kat rumah ni..huhu..bila tengok nama..laa, budak ni nak kahwin dah..hehe..junior time sekolah rendah dulu..selamat juga, ada lagi seorang yang bakal tamatkan zaman bujangnya.. huhu.. makin ramai kawan2 yang akan kahwin dalam masa terdekat ni..syukurlah, diorang dah jumpa pasangan hidup masing2..aku??? sabar de'...keje dulu, ekonomi dah stabil...makan nasi minyak la korang..ngeh3~ =p

hmm, lupakan soal kahwin2 ni..[buat aku stress jek..opsss? takdelah..ahah..gurau2~]..
sampai sekarang ni, aku duk pikiaq pasal satu benda ni..aku dah fikir dulu, bila follower aku dah capai 100, aku ingat nak buat contest ke..segmen ke..GA ke..tapi, bila fikir balik, aku takde modal la nak buat contest ni..huhu..al-maklumlah..aku nganggur lagi ni..mungkin segmen je kot..macam yang bro Ben kita buat tu..ye tak? tapi idea tak masyuk lagi ni..tengoklah, dalam sehari dua ni, tup2 ada idea...aku publish, orait~



Tiada ulasan: