Jumaat, Februari 18, 2011

Persoalan Terjawab!!

pagi semua...
dah sarapan? makan la dulu yek..ehe...
ok, macam biasa..pagi2 ni, aku jalan2 blog blogger lain lagi...macam2 entri diorang..menarik..lucu..dan, salah satu entri yang tergolong dalam kategori menarik..dan yang penting...persoalan aku dalam entri sebelum ni..TERJAWAB!! dari mana?sape yang tolong jawabkan? aku rasa ni secara tak langsung la..xtau la blogger yg buat entri tu ada terbaca entri aku tu..tapi yang pasti..TERJAWAB! huhu..ni entri dia..dah klik? ok..kalau korang ade baca entri aku tu..pastu mesti korang perasan ada kaitan dengan entri blogger tu kan? dan point yang direct menjawab soalan aku tu..ialah...point 22!! haa.perasan tak?

apa2pun, semua berbalik kepada pencipta kita...banyakkan baca surah-surah dalam al-Quran untuk mengelakkan gangguan dan hasutan syaitan.insya Allah...hati tak ragu2 untuk mempersoalkan pilihan hidup itu betul atau sebaliknya..



Tiada ulasan: