Khamis, Februari 17, 2011

Kentut? Ori ke?? haa..Korea??

hello2 semua bloggers/readers blog aku nih..
hikhik..maaflah yek, aku rasa nak tergelak pun ada...
nak tahu kenapa?
aku baru je intai2 blog blogger lain..tup2, ada satu entri ni yang buat aku tergelak...kihkihh XD
nak tahu tak apa dia? ni pasal kalau kita nak kenal seseorang tu..kita leh tau dari kentutnya...eh, terbalik ke? korang baca je lah kat SINI k!! ahahaakkk... XD bangku kosong!! aku nak share info ni k!! leh kan? tq2~ [huhu..entah bagi entah tak...]

ok..stop2..aku teruskan lagi..tapi kali ni..serius sikit k..
oraitt..aku jalan2 blog lagi..jumpa1 entri menarik..untuk kita semua..berkaitan dengan KPDNKK..wah, yeke? tapi betul la kan? macam mana kita nak tahu suatu barang tu..Ori ke Tak Ori?? jangan beli yee...huhu..macam iklan KPDNKK oleh Mawi pulak..hehe.. nak tahu lebih lanjut? jap2, nak mintak permission dulu..leh tak encik? hehe..leh la kot..kan info ni berguna untuk semua~ ok.. nak tahu tak? klik SINI yek~

ok..semua kat atas tu, tentang entri2 menarik untuk malam ni...
untuk entri aku pulak..aku nak cerita pasal KPOP! korang tahu tak apa mende tu? pada mulanya..aku sendiri tak tahu..bila tengok blog blogger lain..tengok tv..rupanya KPOP tu..Korea POP..haa..hehe..
cerita part Korea ni..tiba2 petang tadi aku teringat..tentang satu filem bersiri Korea..tajuknya "You're Beautiful"..lakonan Jang Geun Suk & Park Shin Hye..huhu..comel gilerrr pelakon2 tu...jalan cerita? memang lain dari yang pernah aku tengok sebelum ni..unik!!! lagu OST? jangan cakap la..BESTTTTT!!!! dulu, sebelum aku terlibat dalam kancah Korea ni.. [wah..ayat ganas tuu..kancah?? hikhik..takdelah..faham2 la k apa yang aku nak maksudkan tu..] aku hairan..apa sebenarnya yang ada dengan cerita2 Korea yang diorang ni gila2kan sangat tu??? huhu...last2, aku sendiri yang jawab soalan tuh!! haha..lucu kan? kadang2, setiap persoalan yang timbul di otak kita,tak semestinya kita dapatkan jawapan tu dari orang lain...tapi kadang2, kita mesti cari tahu sendiri..wah2, madah berhelah pulak aku..huhu.. esok, aku upload video OST citer Korea tu k..

hmm.ok la..aku rasa nak out dah...masa untuk tito!! my sayang tunggu tuu.opsss?? jangan duk pikiaq bukan2 naa.. =p

selamat malam semua~


Tiada ulasan: