Khamis, Februari 17, 2011

menuju alam rumahtangga..dugaan?!!


pagi semua!
ok, pagi2 ni tajuk entri aku menarik tak? huahua...saje nak bagi gempaq! huhu..
takde ape la..
tapi persoalan tu juga yang duk main kejar2 di otak aku nih..hukhuk..
benda ni, aku perasan dari alam realiti..cerita dari novel..dan macam2 lagi la..
apa yang aku sedikit tertanya2..jadi satu kemestian ke diorang yang bakal jadi pengantin akan menghadapi dugaan sebelum hari nikah diorang?
adakah ini godaan syaitan..aku rasa..mungkin dalam fikiran diorang.."betul ke pilihan hidup aku ni?"..atau.."aku tak salah pilih pasangan hidup aku ni ke?"..betul ke?
mungkin inilah namanya debaran sang pengantin..sebelum melangkah ke alam baru..
kan3~
mungkin debaran ni bakal aku rasakan..bila aku sendiri menyandang gelaran..sang pengantin!

ok la..cerita untuk pagi ni..

petang ni..jumpa lagi..da~

Tiada ulasan: