Selasa, Februari 22, 2011

pelik la hari ni..??

pagi!!

ok, pagi2 ni, macam biasa..lepas bersihkan diri, tengok tv, dan yang pasti, bukak internet!! blogging!! facebooking!!

nak dimulakan cerita, tengah syok2 jalan2 blog, tiba2 button meter letrik kat rumah ni terturun!!! pelik? nak kata guruh ke.kilat ke, xde plak..hmm, musykil..takpe, aku try untuk 'up'kan button tu..brapa kali cuba, tak dapat2, then aku switch offkan semua suis kat rumah ni, then try lagi, alhamdulillah..dapat!! hmm, mungkin, ada la tu yang 'mengacau'..huhu..
pastu, tiba2 plak, hujan gerimis..pelik!! sebab bila tengok kat atas langit, biru jek..takde awan gemawan pun..uisehh..tapi serius, takde awan hitam!! ade hikmah kot di sebalik semua ni..hmm, aku pun tak tahu.

ok, aku post entri ni, sebenarnya, aku baru je balik dari pekan..shopping gitu!! mana taknye, dapat 'duit belanja'..hehe...seronok seyyyhhh~aku sempat lagi rembat satu baju ladies..simple, tapi nice! cantik tau!! harga pun ok la juga..fuhh, aku memang suke shopping sorang2 ni..best!!

ok la.aku nak rehat sat..penat la drive wey~ huhu..jumpa lagi untuk next entri..okies ~~,v

Tiada ulasan: