Isnin, Februari 07, 2011

BANJIR WOIII!!




salam...hai semua bloggers/readers..
ok, malam ni aku baru dapat online..sebab pagi tadi jam 3 pagi air naik dan masuk ke dalam rumah!!! BANJIR!!!
woo..woo.memang dalam sangat la air yang masuk rumah kali ni!! serius!! tak pernah jadi macam ni..tak predict pun seteruk ni..huh..air masuk dengan derasnya~

dan dalam jam 1030 pagi, Y.B turun padang, main air! opsss?? haha.bukan la..turun padang la..tengok keadaan banjir di kampung ni..huhu.. dan time tu la..air banjir semakin surut..

dan dari itu, kami start untuk bersihkan rumah, sehinggalah 5-10minit sebelum jam 6 petang! bayangkan..sangat2 penat..betis kejang..tumit pun sakit gilerr!! huhu..nak buat macam mana? redha je la..huhu..sapu minyak panas jek..

inilah antara foto2 banjir kat rumah aku..huhu:
(ok, setakat ini je yang aku dapat update blog untuk malam semalam..tapi tak ter'post'..sebab letih gilerr!! orait~ aku tepek gambar yang aku janjikan semalam tu k!)








ok! untuk foto 'post' banjir...esok la yek aku upload..masa jeles kat aku..hikhik..

selamat malam!



Tiada ulasan: