Ahad, Januari 30, 2011

owh, teruskan update!!

salam semua!!!

haii.haii~

dah dua hari tak update blog ni..dengan entri2 yang bakal menarik..[erkk..ek??]
ok la..aku nak story2 sikit, apa yang aku tengok, alami, dan rasai selama 2 hari yang cukup bermakna bagi aku..hehe

semalam, Kelate juara piala sumbangsih!! huhu..2-0 tuuuu.caya lah~ walaupun aku asal seberang Laut China Selatan ni, aku sokong gak Klate ni, bakpo?? aku duk Klate lamo doh, 4 tahun lalu..hehe..mugo aku duk ngaji denu key? hehe.

hmm, petang tadi, tengok Super Series Badminton di Korea, Chong Wei vs Lin Dan..huhu, seperti biasa, Lin Dan susah nak ditumbangkan..hoho.tapi takpela, pemain negara kita pun dah berusaha sehabis mungkin..kita patut puji juga tu.betul tak?? hehe..corak game dia pun ok ape? banyak juga trick yang dia guna..[berangan juga, bila la aku dapat bermain macam tu?? hehe]

semalam aku tak online ni, sebab aku jalan2 ke KK, lawat dua orang adik aku sekaligus..terubat juga rindu ni..hehe

kerja...kerja...yang selalu bermain di otak aku...bila diorang nak panggil aku? hmm...tunggu je..

tadi aku dapat SMS dari seorang kawan aku, dia selamat melahirkan baby!! happy sangat2~ kitorang semua ni tinggal tunggu dia upload gambar je kat fb..mesti comel macam ibu dia..hehe

ok, itulah story2 yang aku tengok, alami, dan rasai untuk 2 hari ni..

haa, korang pula, apa cer??





Tiada ulasan: