Jumaat, Januari 28, 2011

happening talk show!!

salam, hai semua blogger dan dan pembaca2~
dah dinner? kalau tengah dinner, selamat dinner k! makan sedap2 tu, ingat kepada diorang yang makan tak berapa tu k~ hehe
oh ye~
malam ni aku nak cerita sikit...
korang pernah tak dengar atau tengok program talk show Oprah's Winfrey Show??
aku tertarik sangat..dan turut sama terharu..huhu..

nak tau kenapa??

semua audiens kat program tu, dan juga tetamu2 undangan bernasib sangat2 baik!
mana taknye, diorang semua pasti dapat hadiah2 yang berjenama semasa atau selepas show tu, tak kira la kasut ke, baju ke, dan yang paling aku terpegun, Oprah bagi hadiah kamera Nikon tuuuu!!!! wahhhh!! kalau la aku duk sana sebagai audiens..[haa, mula la tu berangan..kikikihh] ada je kejutan yang dibuat oleh Oprah!
kesimpulannya, rancangan Oprah ni banyak membela kehidupan sape2 yang kurang bernasib baik..cayalah Oprah & krew!!

apa kurang hebatnya dengan talk show di negara kita ni, dan yang paling terkenal dan pernah memenangi beberapa anugerah, talk show MMA, Macam2 Aznil!! sekarang ni pun dah masuk musim ke-5, dengan pengisian segmen yang menarik, dan yang pasti, senyuman, gelak dan ceria di wajah semua orang, tak kira audiens atau penonton di rumah, memang tak lekang dari bibir!! hehe..ceria jek~

haa..tak lama lagi, 12hb Feb ni ada lagi talkshow terbaru...dari penghibur no.1 tanah air,
sape lagi??
Dato' Siti Nurhaliza!!!
owhhh, tak sabar rasanya aku nak tengok~ huhu...sama2 kita nantikan yek~

ok la..nak chow dulu yek!!
selamat malam semua~



Tiada ulasan: