Rabu, Januari 12, 2011

nama pilihanku untuk si kecil kelak!!


ehe..
mesti korang terkejut dengan tajuk entri kat atas kan???
kikikihh..
saje buang tebiat!!!
dah lama dah aku fikir nama2 untuk si kecil nanti..
kawin tak lagi pun dah fikir??
heeyy..time bujang2 ni lah mesti start fikir dah..jadi nanti taklah gaduh2 nak cari nama diorang kan??kan??..
hehe..gedix ehhh =p
nak tau tak nama2 pilihan hati sanubariku???
tada!!!
kalau anak lelaki, aku nak bagi nama..
--Irsyad --Irfan --Irham
untuk anak perempuan pula..aku nak nama..
--Qalesya --Qaisara --Qistina

aku rasa semua nama kat atas tu ada maksud tersendiri.. bukan nak bangga la yek..time sekolah menengah dulu aku belajar bahasa Arab juga..hehe =)
semoga bakal putera puteriku menjadi anak yang soleh dan solehah kelak!! amin..

Tiada ulasan: