Selasa, Januari 25, 2011

hukuman untuk pengubahsuaian kereta yang melampau?!!

salam petang semua!
maaf ye, aku buat entri untuk petang ni, dalam keadaan mood yang cukuppppp HOT! panas!!
aku sangat2 marah, geram..dengan seorang ni..aku rasa, semua orang sekeliling dia pun semua BIKIN PANAS!

sengaja nak buat aku naik hangin!!
dengan sound keretanya yang dam dam dum!! dengan hon kereta yang macam hon lori!
arghh..tension aku duk dengan orang macam tu..tak reti nak hormat orang sekeliling..
hari tu dah kena sound..ingatkan dah faham la..tak kan buat lagi..lepas beberapa hari..
BUAT LAGI!!

eh, aku tak tahu nak buat macam mana lagi dengan orang yang tak reti bahasa macam tu! gedixxxx...menyampah..sampah lagi bagus!
petang tadi [dah dua hari termasuk hari ni] sengaja bawak anak buah diorang yang terchenta tu, lepas tu dengan sengajanya biarkan budak tu tekan hon kereta yang macam....arrghhh!!! orang tengah rehat2 jap..tidur..boleh2 dia bunyikan hon yang macam lori tu!! ganggu jek tau tak!!

ok...da' main point is..
ada tak apa2 undang2 yang mengenakan hukuman kepada mereka yang mengubahsuai kereta secara melampau? dengan speaker kereta yang bagai nak pecahkan dunia ni?? dengan hon yang langsung tak sesuai diguna pakai untuk kereta tertentu??

ada tak?

kalau ada..letakkan komen korang di bawah tu k!

TQ~

* arghhhh..dia buat lagi!!! oiii..off la speaker tuuuu!!

maaf..terlebih sudah~



Tiada ulasan: