Ahad, Januari 09, 2011

Bloglist Istimewa untuk Blogger Baru


aha..
ada satu lagi bloglist untuk blogger yang baru2 nak belajar berblogging.
sebenarnya ada satu lagi..aku dah masukkan link tu kat page Jom Blogging..Ramai Kawan..seperti kat atas tu..huhu..

aku nak try la yang baru ni..huhu..
ni pun sebab aku terbaca dari satu blog blogger..dia pun ditag oleh kawannya sendiri..
blogger asal yang buat benda nih ialah Ahsfantasy24

menurut dia, nak masuk dalam bloglist tu, kena la ikut syarat2 ni:

1.Blog anda mestilah mempunyai follower kurang daripada 300 orang;
2.Buat satu entry yang bertajuk "Bloglist Istimewa untuk Blogger Baru" dan linkkan ke entry ini;
3.Tinggalkan Link entry yang telah siap anda di ruangan komen;
4.Tidak wajib untuk menjadi follower saya, namun saya berbesar hati jika ada yang sudi;
5.Tag 3 orang rakan seperjuangan anda;
6.Meminati dunia blogger dan tidak sombong.

jadi, aku pu nak tag 3 orang member blogger kat sini:
kghie
jantan celaka
fakhrulradzi

oraittt!!!

Tiada ulasan: