Sabtu, Januari 08, 2011

kenapa aku harus berdepan dengan mereka???

soalan di atas tu yang selalu lari2...kejar2 kat otak aku..
dah lama dah macam ni..
sebenarnya aku agak sedih..bila berdepan dengan mereka2..yang..maaf ye nak sebut ni..mulut agak laser..ya, mungkin bukan la direct laser, tapi..senang la nak kata "KALAU CAKAP TU, TAK PIKIR DULU!!"..
aha~ senang cakap macam tu la kot..hukhuk..
ini bukan soal aku amat sensitif dengan gaya percakapan diorang..'the way they want to speak out their thought or comment..or anything'..tapi..ish, "u tak pikir ke apa yang u nak cakap??""u kena consider la, apa perasaan orang lain bila u cakap macam tu"..
kenapa aku harus berdepan dengan orang2 macam tu? ya..aku bukan la bagus sangat untuk cakap benda2 gini, tapi dah lama bersarang kat hati aku ni..tak terbendung rasanya..oh!!
takpelah..hidup mesti diteruskan juga!!! bila berdepan dengan MEREKA2 itu..aku kena bersabar..dan...LET IT GO!!!

Tiada ulasan: