Khamis, Januari 27, 2011

BEN ASHAARI BLOG



salam semua!!
dah minum petang??
hmm, aku jalan2 blog..tiba2 ternampak kawan2 blogger lain yang join satu segmen ni.aha, aku rasa aku terlambat nak join dah..hukhuk..mana taknye, aku tak bukak laptop ni setiap saat, kena rehat juga kan? alih2, Ben dah tutup??? ohh, sedihnya...hmm..
tapi takpe..aku peduli hape..aku buat jugak la! Ben Ashaari, terimalah penyertaan aku, blogger yang sangat2 baru nih...pleaseeeee...bukak la balik segmen ni,k!

untuk syarat 1 dan 2, settle!

syarat ke 3:
dulu time tengah study, sebulan sekali ade la kot untuk update blog ni, itupun tak pasti lagi kalau penat, kompom aku tidur lepas tuh..
tapi, bila dah menganggur ni, aku rasa dalam sehari sekurang-kurangnya 2 hingga 3 kali aku update blog dengan entri2 yang pastinya menarik! cewahhh..
jumlah entri aku untuk tahun 2009 (47), 2010 (16), dan untuk setakat bulan januari 2011 (1hb-27hb) dah 47 entri!!! setanding dengan entri2 untuk keseluruhan tahun 2009! owhhh..

syarat ke 4:
aku berminat untuk jadi sebahagian dari bloglist Ben Ashaari, sebab ape? sebab aku nak sangat Ben jenguk2 setiap entri aku, dan apa2 segmen yang bakal aku buat lepas ni, aku sangat berbesar hati kalau dia JOIN sekali segmen aku!! aha~..harap2 macam tula..huhu..

syarat ke 5:
kalau la blog aku popular, aku duk diam je la..tapi diam2 pun, aku kena update selalu blog ni..dengan entri2 dan segmen2 yang menarik!! dan harap2 dengan itu aku akan dapat ramai kawan2 blogger di seluruh dunia!! yeahhh!! {uitt..semangatnya aku! hehe}

ok, done!


Tiada ulasan: