Sabtu, Januari 15, 2011

akhirnya...terima kasih TV3

hanya itu ucapan yang aku mampu bagi kat TV3..
kenapa pula tiba2 cakap camtu??
sebab..filem Hindustan Baazigar telah pun disiarkan di TV3 petang tadi!!
dah lama tak tengok cerita tu..best sangat!!
apa yang aku ingat, melalui filem tu la aku mula kenal pelakon yang bernama
Shah Rukh Khan!! percaya tak? hikhik...
filem tu terkenal masa aku masih duk sekolah rendah dulu..tak pasti la time tu aku tengah belajar darjah mana..
tahun lepas, TV3 ada pula siarkan semula filem Maan..tu pun sangat2 best, pun popular time sekolah rendah dulu..huhu
aku harap, TV3 lepas ni menayangkan semula filem2 hindustan yang dulu2;
Dil To Pagal Hai, Mujhse Dhosti Karoge, Har Dil Jo Pyar Karega, Kuch2 Hota Hai dan banyak lagi la...
apa yang aku suka, cerita2 hindustan yang dulu takde la mencolok mata macam cerita sekarang ni..masih terkawal..huhu..
apa yang penting..AKU PUAS HATI!!!

Tiada ulasan: