Jumaat, Disember 24, 2010

blog untuk blogger...

barulah aku sedar, kebanyakkan blog yang aku review sebelum ni banyak followers diorang..ohh, sungguh jeles, tapi bila fikir-fikir balik, kenapa nak jeles? sebab diri aku sendiri yang tak menonjolkan diri dalam blogging, jadi inilah akibatnya..aha~
mungkin sebelum ni aku jarang sekali memasukkan entry dalam blog, jadi seolah-olah blog aku 'senyap'..huhu..
tak pe la, since aku masih lagi jobless, jadi aku ada la masa sikit untuk post entry di blog ni..
bila aku baca blog dari seorang blogger ni, aku makin mengenali blog bukan sekadar blog, tapi sebenarnya boleh buat RM/$$$..wahh!! ni yang buat aku bersemangat untuk jadi aktif blogger!!aha~
takdelah..saje nak menggurau..bukan itu tujuan sebenar aku berblogging ni..tujuan aku cuma nak berseronok, dan berkongsi dengan pembaca sekalian dengan apa yang aku post di blog ni..
bila tengok blog orang lain yang dah popular, setakat ni yang aku tengok semuanya ada aset..dalam erti kata lain, diorang ni cantik, comel, encem..dan lain-lain..satu lagi, ayat-ayat dalam entry diorang power, tapi ada juga sesetengah xpower..biasa2 je, dan satu lagi, diorang punye blog cantik, tapi ada juga sesetengah simple je,foto style diorang pun latest, cantik, nice je bila tengok..macam ni..

mungkin itulah kelebihan mereka, dan aku percaya ada cinta..ehh?? apa ni??tiba-tiba tersasul tajuk lagu kak ct plak..hehe..ehem2~ aku percaya setiap orang ada kelebihan masing-masing..dan aku juga percaya, aku ada kelebihan sendiri, cuma mungkin aku sendiri tak tahu dan tak nampak..

okies, jumpa utk next entry~ daa~

Tiada ulasan: