Khamis, Mac 26, 2009

spa Q2 ~ dah tamat....


hari ni, tepat jam 7.25 malam, rancangan TV3 yang berjudul spaQ2..telah pun menamatkan episodnya...
hmm, aku ingat nak komen ni..boleh x?
ok...
generally, aku suka jalan citer spaQ2 kali ni..best..menerapkan unsur-unsur kekeluargaan..kadang-kadang tu menyentuh hati aku, apabila bab2 ibu dan anak-anaknya tertayang di tv..sungguh..
kadang-kadang tu juga, mengundang perasaan geram dengan watak jahat yang Julia mainkan..
kadang-kadang juga, citer ni mengundang gelak tawa aku sendiri..hahahhaa...lucu juga..dan ade yang xrasional..
tapi..yang xberape bestnye tu...kenapa ending citer tu hari ni macam tergantung je? Qistina berkahwin dengan Fahmy, Marlia pula sakit hendak bersalin, Julia pula menangis (xtau kenapa..padahal sebelum tu, dia cakap, dia dh balas dendam..mungkin sebab anak yang dikandungkannya kot???)..datin sofiera ditangkap..norell pula? dah jadi pempuan yang berjaya...family Qistina bersatu kembali...
apa yang pasti..aku rasa, citer ni akan ada lagi musimnye yang ketiga....=p
dan...
TAHNIAH KEPADA SEMUA BARISAN PELAKON, YANG BERUSAHA MEMAINKAN WATAK YANG DIBERIKAN DENGAN JAYANYA...HIDUP SPAQ!!!!!!!!!!CAYALAH!!!

Tiada ulasan: