Ahad, Mac 15, 2009

inilah pertama kali...aku...


minit bertukar jam, jam bertukar hari, hari bertukar minggu, minggu bertukar bulan..dan untuk bulan ketiga ini adalah usia perkenalan rapatku dengan si dia..cukup singkat, namun banyak benda yang aku pelajari dari dia..terima kasih wahai cinta..=)
apa yang unik sepanjang perkenalan rapat ini, aku dapat tau, dan inilah pertama kalinya, aku jumpa anak Adam yang menangis, bila berpisah dariku..walau jumpa tak pernah sekali, tapi mungkin sebab webcam yang menjadi perantara kami berdua, sebab itula aku nampak dan dapat tau semua ini..inilah pertama kalinya, aku..kenal dengan anak Adam ini..bila ditanya, dia juga tak pasti apa puncanya, mungkin sebab sayang punya pasal...
ya, aku juga semakin menyayangi dirinya dari sehari ke sehari..perasaan itu timbul sedikit..demi sedikit, dan semakin bertambah..aku bersyukur ditemukan insan sebegini..aku dapat rasakan dia ikhlas..menyayangiku..insya Allah, aku dan dia hanya mampu berdoa kepada Illahi, agar hati kami disatukan, dan insya Allah, keluarga dari pihak aku dan dia akan bersetuju untuk menyatukan kami berdua..amin..

apa yang pasti, diriku semakin menyayangi dirimu, wahai cinta....

Tiada ulasan: