Ahad, Februari 08, 2009

sungguhkah apa yang aku rasakan tika ini?



dia..
walaupun aku dengan dia belum pernah bersua muka, namun hati ini sudah terpaut padanya..apa ini petunjuk, dia adalah arjunaku? perwiraku? terutama sekali, bakal suamiku?
semua ini masih lagi menjadi tanda soal di benakku..ini semua sebab kami belum bersua..dari itu, aku dan dia belum dapat untuk memutuskan apa-apa keputusan yang insya Allah, penting dalam hidup kami berdua..
rumit..sungguh rumit, bila bercakap mengenai hati dan perasaan ni, dari itu, aku memutuskan untuk tidak menceritakan hal ini, kepada mereka-mereka yang tak pernah memahami apa yang aku rasakan ini, buat kali kedua, dan insya Allah, insan ini yang terakhir bagiku untuk menuju 'alam' itu bersama dengannya..insya Allah..

~"aku amat merinduinya"~

Tiada ulasan: