Jumaat, Februari 06, 2009

ketika cinta memanggil...

hehe..
hmm, apa dah jadi dengan aku ni sejak dua menjak ni?
salam perkenalan dihulurkan (walau tak kesampaian), aku dan dia semakin dekat..sukar untuk dilafazkan, bagaimana dekatnya aku dan dia, sebab hanya aku dan dia merasakannya..
aku mula berfikir, apa ini sebenarnya yang Tuhan rencanakan untuk aku? benarkah? aku juga masih belum mengetahuinya..tapi, hati ini semakin dekat dengan dia..entah kenapa..misteri sungguh!

ya Allah, andai dia yang ditakdirkan untukku, Kau berikanlah petunjukMu, dekatkan hati antara kami berdua, dan dengan izin kedua orang tuaku, kedua orang tuanya, dan dengan izinMu ya Allah, satukan hati kami berdua, demi memenuhi fitrah kami sebagai manusia, dan dalam melaksanakan perintah-Mu ya Allah..amin..

Tiada ulasan: