Khamis, Februari 12, 2009

kecewa bertandang lagi


Selama ini, aku ingatkan dia bersungguh untuk menyayangi aku..tapi, petang semalam dia cakap, we ‘re just friend..terkejut? pasti sedih dan menangis. Memang bukan niat dia untuk menyakitkan hati aku, tapi style dia tu, hmm, entahlah..bila aku dh mula jatuh sayang kat dia, dia abaikan aku terus. Mungkin secara kebetulan saja, tapi kalau boleh, janganlah buat macam tu lagi..sedih tau. Jatuh sayang aku tu, terus membuatkan aku terlupa dengan xbf sebelum ini..langsung..bukan terlalu lupa, tapi boleh melupakan sedikit.aku ingat, aku dah berjaya untuk replace position kekasih dan insya Allah, husband to be..tapi, lain pula jadinya..sedih..
Apa boleh buat? Nasib badan…. =( aku hanya mampu berserah dengan Allah..Tuhan yang Maha Berkuasa..

'LOVE..MAKE ONES HURT..DONT EVER FALL IN LOVE AGAIN!!!'

Tiada ulasan: