Khamis, April 04, 2013

Tak puas hati..emo!

Salam..

Pagi2 lagi sudah hangin!!! Dah la ofis ni takde aircon langsung!! Ni semua #br1mpunyapasal ... Haishh!
Elok2 aku keja pagi ni,tiba2 datang seorang Cina ni.. Minta semak brimnya..bila disemak, lulus..tapi di serdang.. So what?? Baucer of course la di sana kan? Yang dia ni tinggal di sini. Kononnya nak claim baucer di sini..'Kitorang takde simpan baucer di sini'.. Elok dah gtau itu ini, dan kalau dia kekal nak pindah baucer tu ke sini, aku dah siap tulis satu alamat khas yang memang urus perpindahan baucer.. Bila dah jelaskan itu ini, boleh pula dia nak marah!! Aku tau dia taknak dengar apa2 penjelasan dari aku..sebab tu dia marah!
Bila hal ni diceritakan oleh rakan setugas yang memang urus kes dia sebelum ni..rupanya lain pula ceritanya.. bengok,bongok! Kejanya tau mau marah orang ja..

Serius aku allergik dengan orang yg kejanya marah2 ni.. >:(
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Tiada ulasan: