Ahad, Mac 31, 2013

ketuk-ketuk...pintu rezeki lain ^^,v

Salam hujung minggu..

Sepatutnya sekarang ni aku kat rumah di KK dah..tapi memandangkan esok aku nak attend   walk-in interview untuk post pembantu tadbir di ppd, aku terus je amik cuti..hehe..nampak gaya esok kekurangan staf jaga kaunter kat ofis..tapi takpe, itu bisa diatur dong pak! Hehe..
Tapi..apa yang merisaukan aku ialah... rrrrr..ermm.. satu dokumen original aku lupa bawa..dan tertinggal di rumah saaaannnaaaa. Jauh tau?! Takkan nak amik balik, ye dak? Hmm.. salinan dah ada..cuma yang ori ni tadak! Haishh..boleh ke tak ni eh pass untuk mendaftar interview esok? Mudah2an diterima..amin ya Allah..-,-' nak tau tak dokumen apa yang tertinggal tu? Sijil lahir!! Errkk..ermm... papepun, aku hanya mampu berserah..amin..

Pagi tadi, sempat lagi mengubat rindu..yaiii..haha..jarang sangat jumpa..nak jumpe selalu pun tak elok kan? Haaa.. hehe. Takpe, sekarang ni go on je..insya Allah, sampai masa..ada juga tuh..heippp!!

Setakat ni, aku dah belek2 sikit, study untuk interview esok..target aku-->kssr..mesti ada kaitan..jap lagi nak study mende ni dengan adik aku..esok kitorang dua nak g interview ni sama2..haa..hehe. apa2pun, semoga Allah permudahkan urusan kami esok..amin. Allahumma yassir wala tua'ssir..

Tiada ulasan: