Khamis, Mac 14, 2013

bila suriacinta dilayan..

Salam Khamis..
Terasa lama sikit masa berlalu dalam minggu ni.. Tak tahu kenapa..huhu.. Sekarang ni aku tengah layan radio Ctfm..takde la pula fully lagu Dato' ct..hmm, Layan jela.. Huhu.. 

Satu hari ni, penat juga aku keje harini.. Dan aku yakin, esok lagi sibuk.. memandangkan esok adalah hari terakhir penghantaran borang baru..hmm, dijangkakan mesti ramai orang akan fikir yang rayuan pun akan berakhir esok.. Haa..dah terbayang keadaan esok macam mana.. Haha...

Ok.. memandangkan lagu di Radio ctfm tak berapa nak best, aku tune in Suriacinta@suriafm.. Giler dah lama tak layan segmen ni..lagu sentimental je..layan..hehe..seingat aku, aku layan radio ni time aku duk final year di USM dulu..sebelum tido, telefon Nokia model hape entah.. Janji ada radio..aku tune channel Suria fm ni, tepat jam 10 ok..dan bubuh dekat dengan telinga..dan lagu jiwang tu semua masuk dalam lena aku.. Perghhh~

Okla.. Itu je yang aku nak update entri untuk hari ni..jumpa lagi..selamat malam...

Salam Bloggers....

Tiada ulasan: