Sabtu, Disember 22, 2012

Macam tak percaya!

Hey!! Singapura juara piala AFF Suzuki!! Huhu.. :D

Itu cerita baru beberapa minit yg lalu..

Cerita utk hari ni?

Majlis pertunanganku..alhamdulillah, selamat dan lancar dgn jayanya.. Oppss, bukan aku daa.. Tapi adik aku. Hehe.. Panjang lebor benor rundingan tadi.. Tapi tak menjadi apa lah, sbb dari situ masing2 faham kehendak masing2..

"Macam tak percaya je aku dah jadi tunangan orang!!"

Haha.. Excited,terkejut dan unbelievable la adikku sorg nih! Aku sendiri tak percaya, yang aku 'dilangkah'.. Apa2pun,aku doakan kelangsungan dan kelancaran dlm hubungan diorang berdua, apa lagi di alam pertunangan ni.. ;)

Ok la.. Aku nak texting dgn mybuahatiku.. Cewah..jangan kaco! G tito! :D

....
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Tiada ulasan: