Ahad, Disember 16, 2012

Aku dapat 'ini' dalam tahun 2012...

....
Entri sebelum ni sebenarnya hanyalah soalan untuk diri sendiri supaya berfikir, dan menghargai erti syukur.. Sebenarnya, banyak peristiwa yang berlaku dalam hidup aku, dalam tahun ini.

- alhamdulillah, walaupun dah 2 tahun lebih aku duk tunggu jawatan yang bersesuaian dengan bidang yang aku ambil, sekurang-kurangnya aku telah dan sedang diambil semula bekerja oleh LHDN. Bukan senang oii nak tembus pasaran keja kat situ.. Tak percaye?? Cuba tanya sape2 yang apply keje kat LHDN..rezeki dan nasib je la sape yang dapat.. Bukanlah nak bangga2 ke ape.. Tapi, dah rezeki.. ;)

-alhamdulillah, setelah 2 tahun juga aku duk tunggu panggilan temuduga dr SPA, tahun ni, bersamaan dengan 21 September 2012, doa aku terkabul!! Dan pada 25 Oktober 2012, alhamdulillah..aku berjaya..walaupun masih dalam calon simpanan selama setahun..kira ok la kan?? Dari tak dapat langsung?? ;'D

-'love story'?? Hmm.. Tak nak cerita panjang lebar sangat..semoga 'teman baru' ini, adalah yang terbaik dan pencarian aku yang terakhir, insya Allah..amin.

Dan..

Semoga akan ada yang lebih baik menunggu untuk tahun depan, 2013... Just keep on praying! ;)
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Tiada ulasan: