Isnin, Disember 17, 2012

2 jenis blogger..

...
Aku sekarang buka kaunter semula, lepas rehat 1 jam tadi (dari jam 12- 1 petang)..sanggup aku balik rumah untuk makan tengahari. Sebenarnya, semua ni bermula bila aku 'bulan tua'.. Gaji tak masuk2 lagi 'time' tu.. Untuk jimat, makan tengah hari kat rumah, jarak dr ofis ke rumah takdelah dekat sangat pun, dalam 10 minit.. Tapi sekarang, gaji dah masuk Khamis lepas, tapi masih lagi balik rumah masa tengahari..sebenarnya, ada hal penting juga tadi nak kena buat.. ~rahsia~.. ;p

Aku tak nak cerita pasal tu untuk entri ni. Haha.. Jangan marah k. Tadi tengah 'boring'2.. Aku duk terbaca satu tweet ubersocial aku ni.. Dari twitter 'salahgaul' (Indon)..bunyinya begini:

"Ada 2 jenis blogger; 1. Menulis yang penting.. 2. Yang penting menulis.. "

Korang rasa, kita termasuk dalam jenis blogger yang mana satu???!!

...
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Tiada ulasan: