Rabu, Ogos 22, 2012

blog updated!

BLOG DIKEMASKINI!

Hai..Assalamualaikum semua..para bloggers dan pembaca blog ini. Alhamdulillah, blog ini masih lagi berfungsi, walaupun aku dah jarang kali kemaskini blog.. tapi tidak menjadi apa.. yang penting, masih ada yang aku boleh kongsikan dengan anda semua.terutama sekali berita baik la yek!

Banyak perkara dah berlaku sepanjang lebih setengah bulan ni..antaranya:

_ aku dah ada pengalaman bekerja! tak macam sebelum ni.. :) walaupun sekarang aku kembali bergelar "penganggur kehormat!"

_dalam keadaan menganggur ni juga, aku telah pun dapat panggilan temuduga untuk kerja yang aku dah lama tunggu, selama 2 tahun setengah! Alhamdulillah.. Allah makbulkan doa aku tepat pada masanya.. :'D insya Allah dalam masa sebulan akan datang.. dalam tempoh masa ni, aku sempat la lagi nak buat ulang kaji apa2 yang patut..ye dak??!

_cintan?cintun?? biarlah rahsia.. hehe.. masih terlalu awal untuk diceritakan..tak kisah la, awal ke lambat..dah sampai jodoh, aku kabarin ya! :D

ok la..itu jek yang aku dapat kongsikan.. lain masa, ada rezeki.. aku kemaskini lagi dengan entri yang terbaru.. :)

salam blogging..

Tiada ulasan: