Isnin, Oktober 31, 2011

Dah mula kerja?

Salam petang..

Aduyai..nye! huhu..setakat ni aku nak cakap satu benda je..PENAT dalam HAPPY..haa..dah dua kata tu! Takpelah..tak jadi hal pun.

Serius, sekarang ni aku kena fokus untuk mula bekerja..walaupun dalam rumah ok! wey, sakit pinggang juga aku dibuatnya, duk seharian semalaman menaip 'tugasan' ni..tercongok depan laptop ni haa..nak urgent pula tu..tapi, demi duit poket, aku sanggup..kalau kerja kat ofis dan kat mana-mana pun, takdenye relax..mesti ada rasa penat juga..fuh~

Semoga Allah permudahkan urusan aku selepas ni..diberi kekuatan untuk meneruskan hidup..insya Allah.. amin~

4 ulasan:

cik arija berkata...

ko keje ape weh?

cik blogger berkata...

typist dr rumah..tlg sorg akak ni wat phd di nottingham, london

cik arija berkata...

wah, ok lerr tu. keep it up dear

cik blogger berkata...

insya Allah.. doakan eh. apa2 hal, aku update kat cni.. ;)