Jumaat, Ogos 05, 2011

Perasan apa2 yang lain tak dengan blog ni?

TADA!!! TERENNNNGGG~

Haa..nampak tak apa2 yang berubah dalam blog ni? Hehe...cute kan? tengok header tu?? sejibik macam cik blogger nih..hikhik..comel2! Opppsss, ini pun bukan aku yang buat, tapi ihsan dari cik Chempaka Sari!! haa, dia berbesar hati nak tolong aku buatkan template dan header baru! Serius, aku ingatkan mula2 main2 je..eh, dia buatkan secara FREE pula! Wah.aku sendiri tak percaya..hehe.

Apa-apapun, terima kasih banyak2 cik ChempakaSari..sebab sudi berpenat lelah buatkan template dan header ni.

Ok la. Dah jam 10! Orang rumah ni semua dah naik bilik, tidur. Aku sendiri tak nak ketinggalan! hehe..takdelah, esok kan nak kena bangun awal untuk sahur, ye tak?
Selamat Malam.. eh, jangan lupa niat puasa tau!

~special thanks to...cik Chempaka Sari! ;D

4 ulasan:

NasZ berkata...

comeynya header tu. hehe.. good nite.

MOHD NASER.com

NadiRah berkata...

comel2.. ^^

Chempaka Sari berkata...

heeee......btw much welkem okey?

cik blogger berkata...

thanks NasZ, Nadirah..and mostly, Chempaka Sari! ;D